מוזיקת רקע לעסקים

מוזיקה לעסקים היא כבר מזמן לא מותרות. מוזיקה לעסקים היא דבר הכרחי ונחוץ עבור ההצלחה המסחרית של המותג או המוצר אותו העסק משווק. ממש כמו הלוגו המאפיין את החברה כך גם המוסיקה עוזרת לאפיין אותה ולחזק את המותג שלה. מנגינה נכונה וקליטה המתאימה לאופי העסק עוזרת להטמיע את המסרים השיווקיים אותם מעוניינת החברה להעביר כאשר הצלילים והמקצב המוסיקלי מעוררים את החושים ומרגשים את השומע. הודות לשינוי רגשי זה המסר נחקק בזיכרון. בנוסף לחיבור הרגשי המוסיקה מאפשרת למוצר לפתח זהות ייחודית ובידול מן המתחרים.

שיווק נכון דרך מוזיקה לעסקים

המוסיקה של העסק מהווה מעיין לוגו מוסיקלי אשר מתלווה ללוגו הוויזואלי ומשמש בתור הפנים של החברה. במקומות בהם לא ניתן להציג תוכן ויזואלי (כמו ברדיו או בטלפון) המיתוג הקולי הופך לחשוב עוד יותר ומשמש בעצם כאמצעי היחיד ליצירת קשר עם הקהל.

בנוסף למנגינה הייחודית יש צורך לשלב גם קריינות. הקריינות יכולה לכלול מסר שיווקי של מספר משפטים המתארים את השירות או המוצר, או לחילופין משפט אחד קליט אשר משתלב עם המנגינה ומשמש בתור הסלוגן של החברה. בעוד שבנוגע למשפט המחץ השיווקי מוטב כי תתייעצו עם איש שיווק – הרי שבעניין המנגינה, העיבוד המוסיקלי והקריינות תוכלו להתייעץ עם עומר אמיתי אשר ישמח לרתום את ניסיונו הרב לפרויקט.

עומר אמיתי – שירותי מוסיקה מתקדמים

עומר אמיתי שמח לפתוח בפני כל אדם את סודות כוחה של המוסיקה. על ידי יצירת המוסיקה הנכונה עבור סרטון התדמית, על ידי יצירת הג'ינגל המושלם ועל ידי יצירת זהות ברורה הנשארת בתודעת הלקוח ניתן להגיע להישגים מעולים הן בפן התדמיתי והן בפן המכירתי. הפרסומת תביא להגדלת היקף המכירות בטווח הקצר וגם בטווח הארוך הודות לחיזוק המותג.

אפשרות נוספת המתייחסת לבעלי עסקים היא הכנת מוסיקה לאפליקציות ומשחקי מחשב. המוסיקה משפרת את חוויית הלקוח בעת שימוש באפליקציה או במשחק, מכניסה אותו לאווירה הנכונה ומבליטה אותו מעל השאר. גם כאן המוסיקה משמשת חלק אינטגרלי בהטמעת המותג בזיכרונו של המשתמש.