הקלטת שיר באולפן

בכל תחום אומנותי חזותי (כמו טלוויזיה או תיאטרון )המוסיקה משמשת כרובד מקשר בין הקהל לבין המתרחש על המרקע או על הבמה. לאחר הקלטת שיר באולפן ניתן לשלבו בחלקים שונים במהלך הצגה או סרט כאשר המוסיקה מסייעת להעביר את המסר של הסצנה, ליצור רגש אצל הצופה ולחבר אותו באופן עמוק יותר למתרחש.

כמובן שגם זמרים ולהקות זקוקים לשירותי הקלטה מקצועיים על מנת לתעד את הביצועים שלהם על גבי דיסק, קובץ דיגיטלי או כל פורמט אחר. את ההקלטות ניתן לשלוח לחברות תקליטים בתקווה שיחליטו להחתים את הזמר/להקה או לסוכנים שונים המתעסקים בייצוג מוסיקאים. כמו כן ניתן לשלוח פרומואים לשדרי רדיו, דיג'יים ואנשים אחרים אשר יכולים לקדם את המוסיקאי ולהשמיע את היצירות שלו.

הקלטת שיר באולפן לאירועים וימי הולדת

שירות נפוץ אחר שניתן לקבל באולפן הקלטות הוא הקלטת שירים לאירועים וימי הולדת :

  • שיר בהפתעה – במידה ואחד החברים שלכם מתחתן או חוגג יום הולדת ניתן להקליט עבורו שיר בהפתעה. את השיר ישירו החברים הקרובים והמשפחה כאשר את הלחן והמילים תוכלו לכתוב בעצמכם ולהגיע רק לצרכי הקלטה, או שתוכלו לתת לבעל האולפן לכתוב את הלחן עבורכם.
  • שיר בר מצווה / בת מצווה – אם ילדכם הגיע לגיל מצוות והוא מעוניין להקליט שיר שיתנגן במהלך הערב ויוקרן על המסך, זו ההזדמנות שלו להרגיש כמו כוכב.
  • סרטון תדמית לאירוע חברה – במידה ותכננתם אירוע חברה או ערב השקה תוכלו להציג סרטון קצר על החברה או על השירות החדש בליווי קריינות ומוסיקה מתאימה.

עומר אמיתי – מקליטים במקצועיות

על מנת לבצע הקלטה מקצועית עם תוכן מוסיקלי נכון ומדויק פנו כעת אל עומר אמיתי. כשרונו המוסיקלי יאפשר לו להכין עבורכם את הלחן המושלם, ניסיון העבר שלו יאפשר לו לבחור את הקונספט הנכון ביותר עבורכם והציוד המתקדם בו הוא משתמש יבטיח כי התוצאה תהיה נעימה לכל אוזן.

הקלטת שיר באולפן